Linstow Center Management sadarbībā ar Apeirons veicis būtiskus uzlabojumus vides pieejamībā
25.02.2015
Informācija medijiem Rīga, 2015. gada 25. februārī „Domājot par mūsu klientu ērtību un vides pieejamību visām sabiedrības grupām, sadarbībā ar Apeirons esam veikuši tirdzniecības centru auditu. Audita mērķis bija izvērtēt telpu pieejamību un nepieciešamību uzlabot informatīvās norādes par telpu pieejamību cilvēkiem ar kustību traucējumiem un māmiņām ar bērnu ratiņiem. 

Mums ir patiess gandarījums, ka salīdzinoši īsā laikā veiksmīgi izdevies realizēt šo projektu, padarot mūsu tirdzniecības centrus vēl pieejamākus,” stāsta SIA Linstow Center Management centru komercdirektore Evija Majevska. 

Ivars Balodis, Invalīdu un viņu draugu apvienības Apeirons valdes priekšsēdētājs: „Vides pieejamības uzlabošana nav obligāts nosacījums, lai iestādes varētu darboties. Tāpēc mums ir dubulti liels prieks, ka LCM atbildīgi ir ieviesis visus mūsu ieteikumus, novērsis un uzlabojis tehniskās nianses vides pieejamības uzlabošanai ēkās. Mēs esam priecīgi, ka Latvijā ir uzņēmumi, kas pēc pašu iniciatīvas domā par klientu ērtību vairāk, nekā to nosaka likums. Pēdējos gados, vides pieejamība publiskās vietās ir ievērojami uzlabojusies, tas lielā mērā ir pateicoties cilvēkiem un uzņēmumiem, kas šo tematu cenšas izzināt un pilnveidot. Tas jo īpaši svarīgi ir cilvēku ar kustību traucējumiem integrācijai sabiedrībā, jo iepirkšanās centri ir kļuvuši par ikdienas neatņemamu sastāvdaļu, un ir labi, ja tajos var justies ērti, iepirkties un pārvietoties bez citu cilvēku palīdzības. Par sadarbību ar LCM esam gandarīti, jo tikai šāds sadarbības modelis var nest labu rezultātu un padarīt apkārtējo vidi ērtāku ikvienam.” Projekta ietvaros tika uzlabotas pārvietošanās iespējas tirdzniecības centros – pārvietotas autostāvvietas, uzlabotas uzbrauktuves, nepieciešamības gadījumā tās tika aprīkotas ar margām, uzlabotas un modernizētas tualetes cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kā arī uzlabotas norādes par vides pieejamību, lai apbrauktu šķēršļus – kāpnes, eskalatorus, sliekšņus u.c. Rekonstruētajās māmiņu istabās tiek nodrošināta iespēja pabarot un apkopt mazuli. Šajās telpās var iebraukt ar bērnu ratiņiem, telpas ir piemērotas apmeklējumam vecākiem kopā ar bērniem. 

 Paralēli vides pieejamības uzlabošanai, LCM veikuši būtiskus uzlabojumus un papildinājumus klientu servisā, apvienojot visu šo pakalpojumu kopumu zem Galactico serviss standarta. Galactico serviss ir vienots servisu kvalitātes standarts visos piecos Galactico tirdzniecības centros, lai padarītu cilvēku iepirkšanos iespējami ērtu un patīkamu. 
 Kopā Galactico serviss piedāvā vairāk nekā 30 dažādus pakalpojumus pircēju ērtībai – māmiņu istaba, mobilo telefonu uzlāde, invalīdu tualetes, pirmās palīdzības istabas, interaktīvās atpūtas zonas, taksometru izsaukšanas iespēja, faksa nosūtīšana, kopēšanas un skenēšanas pakalpojumi, pagarināti banku darba laiki, bezmaksas Wifi, lietussargu noma, interaktīvie navigācijas stendi, mobilā aplikācija, elektromobiļu uzlāde (t/c Origo), lietussargu maisiņi (t/c Galerija Centrs), mobilie iepirkšanās ratiņi (t/c Mols un t/p Alfa) u.c. Galactico tirdzniecības centru attīstītājs (t/c Alfa, Galerija Centrs, Mols, Dole, Origo) un nekustamā īpašuma apsaimniekotājs SIA Linstow Center Management Latvijā darbojas jau 18 gadu. LCM apsaimniekojamā tirdzniecības centru kopējā platība Latvijā ir vairāk kā 230 000 m², bet visā Baltijā vairāk kā 329 000 m² (LCM apsaimnieko arī lielāko t/c Ülemiste Igaunijā). 

 Papildu informācija: Aija Liepiņa, 
Nords Porter Noveli Klientu projektu direktore 
Mob. tālr.: +371 29174571 Tālr.: +371 67505286 
e-pasts: aija.liepina@porternovelli.lv