Ir ļoti svarīgi, lai, autobusam apstājoties un izlaižot platformu, platformai ar pieturas virsmu neveidotos pārāk slīpa uzbrauktuve. Veidojot pieturas vietu jāpievērš uzmanība, lai no tās varētu arī nokļūt nost. Bieži tiek izveidotas pieturas, no kurām nav nobrauktuvju vai pacēlāju kā dēļ cilvēks, kas pārvietojas ratiņkrēslā tālāk savu ceļu nevar turpināt pašrocīgi.
Autobusam jābūt aprīkotam ar vismaz vienu mobilu platformu, kas nepieciešama, lai cilvēks, kas pārvietojas ar ratiņkrēslu spētu iekļūt autobusā. Platforma nedrīkst būt šaurāka par 900mm, lai cilvēks to varētu droši un pilnvērtīgi izmantot, kā arī platforma nedrīkst būt pārāk stāva, lai izvairītos no krišanas atmuguriski. Pie durvīm jābūt pogai (tā nedrīkst atrasties pārāk augstu), kuru nospiežot šoferis tiek informēts par to, ka autobusā vēlas iekāpt cilvēks ratiņkrēslā, kuram, iespējams, ir nepieciešama palīdzība. Protams, ir jāpadomā par to, lai autobusā būtu speciāla vieta ratiņkrēslam ar piesprādzēšanās iespēju, tas nepieciešams drošībai. Arī autobusā, vietā, kura domāta ratiņkrēslam, jābūt pogai, kura nepieciešama, lai paziņotu vadītājam par izkāpšanu
Pietura
Pieturā, vietā, kur apstājoties autobusam, atvērsies priekšējās durvis, ir jābūt laukumam, kas iezīmēts citā krāsā un ir no atšķirīga, grubuļaina materiāla, tas nepieciešams, lai cilvēks, kuram ir redzes traucējumi, spētu saskatīt vai sajust ar kāju palīdzību, kur viņam jākāpj autobusā. Šis spilgti iezīmētais laukums ļaus arī autobusa vadītājam precīzāk apstāties īstajā vietā.